Khamis, 3 September 2009

Buffet Ramadhan Dewan Perdana Felda

smlm 2.09.09 aku bke poce kt dewan felda
ade 88 jnis mknan n harga dia rm48 je
mmg terbek laa
aku ske mkn kt situ
if anak membe mama ade wedding kt situ pasti aku join
sbb mknan dia mmg terbek
ngee
brangan gak aku nk kawen kt situ
ritu aku tgk inspektor kwen kt situ
beshnye
lalu bwh pedang lg
2 salah satu cite2 n impian aku
ngeee
ntuh bile dpt mcm 2 erk
ahaks

aku smpai dewan agak awal laa
so lpk2 laa jap
masuk dlm reg..then menggila tek pics jap smentara tgu amek mknan
hihi
aku mkn agak byk gak
besh ade kambing joget (kambing golek)
mknan byk sgt smpai xtelarat aku nk mkn
next plan aku nk mkn kt pwtc lak laa
dgr rm40 je n mknan sdp
nyam2
mgu dpn dh fully book aku ni
bley dikatakn ari2 bke luar
kompirm mama bsg
hahaha
mkn free ape slhnye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan