Ahad, 16 Ogos 2009

ceritaku

EPISOD TWO,DUA, 2..

mcm mane aku nk start ni
adush
aku sdg dilanda penyakit kekeringan idea ni
helpppppp

ok laa
aku try merepek laa

dulu aku punyai sesuatu n skotak crita..
crita ttg mase lalu laa
aku cbe memaksa diri utk crita supaya memory palotak aku kembali normal n boleh memuatkn data2 yg baru

smua org ade kisah silam rite
ni aku nk cte psl kisah cinta aku dulu laa
aku dh byk kali kot lalui zaman cinta cintun ni
mgkin dh lebey dr 20 kot termasuk cinta kure2 aku
tp aku punyai sorg kekasih lame iaitu ahli psycology (men ske2 aku je ltk name ni)
nama dia fathul name pjg dia ape yek.? xperlu kot nak mention
aku ngan dia agak lama krenye kekasih plg lame laa
jap aku cbe slongkar kotak palotak aku ni..
hmm kre dr taun 2004 - 2007
lame ke x eh?
dia ni sgt caring..sgt loving..sgt ske sms (aku mmg ske layan sms sbb 2 jtuh cinta) haha..
pas dpt result spm..dia dpt smbg study kt kedah nun jauh kt utara tu
aku lak dpt kt kl je
mmg xley kuar dr kl sbb kl laa tmpt lahir aku
huhu
mase dia kt sane ktorg salu gado tp ble dia blk sini ktorg xpnh gado
2 yg ktorg plik
hahaha
aku ngn fmly dia mmg ok..ngam..mmg dorg sgt bek laa
....
swy tergendala cite aku..al maklum aku nguh di landa kegatalan ketiak plak..

hmm smbg blk cte dia..
dia ni ske nyanyi, men gtar..
aku ingat lg mase dia kt poli dulu..
mlm 2 beday aku
dia wat surprise
dia call n membe2 + dia nyanyi lagu bday utk aku
wah lps 2 aku pon automatik n manualnye ternanges
dh laa dia jauh
lmbt lak nk celebrate same2
huhu..
2 r first surprise aku n aku sgt laa ske

skang ni aku still bek ngan dia
kre dia hero aku laa
mane x nye mase aku eksiden dia laa yg byk tlg aku
hero2 yg len??
aku xtaw mane p..
mmg aku btl2 bgang ble kng bnda ni
time dorg ssh aku tlg time aku ssh 1 pon xde
fathul gak tlg aku..kre ssh sng dia ade je

korg mesti nk tgk hmbr dia kn..
ok kt sini aku sdiakn laa bebrape magazine pics dia..
korg bley pilih mane korg ske
hahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan